Jurismi
Sunim tika dota komanda: "BALSI!" Suns atteica: "Tikai sava advokāta klātbūtnē!"
Reģistrētiem lietotājiem
E-pasta adrese:
Parole:
Neesi reģistrēts?
Sadaļas
Mūs atbalsta
Juridiskie pakalpojumi
Līgumu paraugi

Juridiskās domas forums

[Uz forumu] [Pievienot jaunu tēmu]
Temats
Jautājums par uzņēmuma pakalpojuma atteikumu
Nevēlos Atklāt, 08.09.2015. 15:33
Sveiki,

lasot patērētaju tiesību aizsardzības likumu visur teikts, ka nedrīkst diskriminēt - dzimuma, rases, etniskās piederības vai invaliditātes dēļ
Jautājums - ja uzņēmuma darbinieks atsaka pakalpojumu personīgas nepatikas dēļ (kā argumentu izmantojot neadekvātu uzvedību). Divreiz esmu izvadīts no uzņēmuma telpām ar apsardzes iesaistīšanos (vienā gadijumā tika draudēts ar fizisku izrēķināšanos - ja neatstāšu pie uzņēmuma pieguļošo publisko telpu, ko atteicos darīt, jo publiskajā telpā drīkstu uzturēties) - un policijas izsaukšanu, kam es arī minēju, ka uzskatu ka pret mani ir vērsta nekorekta darbiba no konkrētās personas puses. No policijas darbinieku puses tika apvaicātas abas puses, noskaidrotas personības un nerakstot nekādu dokumentāciju (protokolu vai aktu) tika pateikts - ka, lai rīkojos tā, lai policijai vairs nebūtu jābrauc.
Vai šādi precedenti - ka tikai vienas personas apkalpošanas gadijumā ir bijuši precedenti ar apsardzes izsaukšanu var kalpot kā birokrātisks pierādijums konkrētās personas attieksmes paušanā (respektīvi vai gadijumā ja atsaka pakalpojumu un lūdz iet prom - man teikt ka lai sauc apsardzi, lai būtu dokumentēts, ka tikai šīs personas darba laikā tieku izraidīts un man tiek atteikts pakalpojums, jo ar citiem šī uzņēmuma darbiniekiem nekādu problēmu nav. Un vai ir pareizi teikt, lai tiek saukta policija, ja mani cenšas aizdzīt no publiskas telpas - vai tas arī var kalpot par birokrātisku pierādijumu, ka policija ir tikusi izsaukta, bet no manas puses nav konstatējusi pārkāpumus)?
Vai ir iespējams veikt kādu juridisku darbibu pret uzņēmumu, lai liktu uzņēmumam pievērst uzmanību šī darbinieka attieksmei - savādāk no uzņēmuma nav reakcijas.
Kā jau pārsvarā uzņēmumos - arī šajā konkrētjā - ir precedenti, par neizsniegtiem čekiem utml. sīki pārkāpumi.
Vienu brīdi apsvēru vērsties VID piem. ar videopierādijumiem par čeku neizsniegšanas precedentu vai ko tamlīdzīgu, taču neatradu publiski pieejamu pārkāpumu reģistrēšanas komunikāciju kanālu (visdrīzāk gan laikam VID kopējais e-pasts), kā arī nesapratu kādas ir manas anonimitātes iespējas uzsākot šādu procesu.

Kādas būtu likumā noteiktās ricības iespējas pakalpojuma atteikuma gadijumā pret uzņēmumā strādājošo personu vai uzņēmumu?
Vēlētos šajā visā procesā saglabāt pēc iespējas lielāku anonimitāti.
Vai varat nokomentēt?
Deniss Račiks, 08.09.2015. 22:45
Nav ko komentēt!
Palasiet vakaros kad nav ko darīt - "Uzvedības normas un etiķete"
(un viss bus labi).

Un pamēģiniet izanalizēt: a) Cik nodokļus maksājat Jūs, cik uzņēmums? Vai valsts institūcijas stāsies pret "slaucamo govi"?
b) Vai tiešam pret Jums vērsta darbība bija nepamatota?
c) Jūsu darbība un uzvedība atbilst uzstādītam normām, šajā uzņēmumā telpās un sabiedrībā kopumā?

Kad sapratīsiet ka neesiet "Pasaules centrs" un atbilstoši uzturēsieties ar apkārt esošiem, vairs nesāksiet tādas tēmas!!!
Nevēlos Atklāt, 09.09.2015. 08:42
a) vai tiešām cik kurš maksā nodokļus ir jāiespaido likumisko normu izpilde?
b) manuprāt - personas ricība bija nepamatota.
c) uzskatu, ka jā - uzvedos sabiedrības normu ietvaros.

šajā gadijumā neiet runa, ka es sevi uzskatītu par "pasaules centru", ko īsti nedaru, bet vairāk par to, ka tiek atteikts pakalpojums - manuprāt - bez pamata.
Personas arguments par uzvedību - manuprāt - šeit ir lietots nevietā, jo izsaucot apsardzes darbinieku - viņam ir jānorāda kāds iemesls, līdz ar ko tiek norādīts ērtākais.
Pēc precedentiem ar apsardzi - esmu apvaicājis blakuscilvēku viedokli (lai nebalstītos tikai uz savu skatpunktu) - vai tiešām viņuprāt rīcība no šīs personas ir bijusi korekta un mana rīcība ir bijusi neadekvāta. Uz ko saņēmu atbildes, ka nostājās manā viedokļa pusē, bet sakarā ar to, ka apkārtējie cilvēki (ko konkrētajās situācijās vēlējos iesaistīt - lai nebūtu mans vārds pret otras personas vārdu) nevēlas "ķēpāties" ar uzņēmumu - neko nepanācu.


Bet varam pagriest jautājumu vienkāršāk - Vai uzņēmumam ir tiesības atteikt pakalpojumu bez/ar paskaidrojumu un vai ir veids kā izteikt pretenzijas par šo?
dipl.iur. Iveta Nestere, 09.09.2015. 10:55
Civillikums ir definējis, ka pusem uzņemoties jebkada veida tiesiskās attiecības, tas ir jādara bez spaidiem, maldiem un viltus, respektīvi, brīva personas griba nodibināt tiesiskās attiecības ar otru personu, Jūs nevarat nevienu piespiest dibināt ar Jums tiesiskas attiecības, jo tieši tas arī ir pakalpojuma sniegšana, ja otra puse to nevēlas un iemeslam kapēc otra puse nevelas ar Jums nekāda veida darījumus, tur nav pilnīgi nekādas nozīmes, negrib un viss un Jums tas ir jāciena. Ja Jūs atrodaties uzņēmuma telpās un traucējat ikdienisķo uzņēmuma darbu, uzņēmumam ir visas tiesības rīkoties tādā veidā, lai panāktu, ka Jūs partraucat šīs konkrētās darbības. Policijas, apsardzes izsaukšana ir normāla prakse gadījumiem, kad cilvēks atsakās pārtraukt citiem traucejošas darbības. Nedomāju, ka konkretais uzņēmums ir viens vienīgais visā Latvijā, atrodiet citu, kas ar Jums sadarbosies. Jūsu sūdzībai nav nekada pamata.
Šobrīt Jūs nevarat pievienot viedokli!
Vispirms ir jāreģistrējas! Vēlies reģistrēties?
»» Ieteikumi »» Biežāk uzdotie jautājumi »»
Publikācijas un komentāri ne vienmēr atbilst Latvijas Juristu biedrības viedoklim. Lapas īpašnieki nenes nekādu atbildību par publikāciju saturu. Par publikāciju saturu atbildīgs personīgi pats autors. Likumam neatbilstošas publikācijas pēc pirmā kompetentu iestāžu pieprasījuma tiks izņemtas.
Top.LV
Latvijas Reitingi